lördag 15 juni 2013

Ett år sedan...

Började dagen med att faktiskt sakna min racer. Idag är det nämligen ett år sedan vi cyklade Vätternrundan vilket var en oförglömlig upplevelse. Vet flera som cyklade denna natt/dag och stort grattis för genomförandet av 30 mil rullandes! Även om det oturades med regn och kyla för oss så minns jag egentligen bara känslan frihet cyklandes i mörkret i ett pärlband av blinkande lampor, målgången när jag väl förstod att jag suttit mer än 12 timmar på cykeln och fick avsluta turen i solsken.



Solsken var det även på kvällens mtbtur dock med lite stänk av regn här o där. Tog en lugn sträcka upp mot Falkträsket men eftersom stigarna med sten o rötter var något halkiga så höll jag mig ut på asfalt/grusväg. Blev en fin sväng förbi Flocktjärn, Klutmarksbacken och Medle hem.

Imorn kommer broder med flickvän upp och då blir det ut till havs hela dan

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar