fredag 13 juli 2012

Åter

Efter fyra dagar i stugan är jag tillbaka i stan. Även om regnet nästan hela tiden varit närvarande är det helt underbart att koppla bort allt vad jobb, stress och vardag heter. Träningen har även varit lite på lugna sidan, fick mig ut på en joggtur runt sjön igår och kroppen var inte alls riktigt med.

Har semester en vecka till sen väntar en jobbvecka därefter ska jag avnjuta sista semesterveckan. Löpträningen kommer att köras igång på riktigt till veckan även om jag planerar nått träningspass under helgen.

Förresten kanske jag ska återge lite av mina tankar kring Vansbrosimmet som känns som lååångt bort nu. Det var väl i min mening lite väl långt att köra 140 mil tur och retur för 1,13 minuters simning. Vi skulle absolut ha simmat  mer i våra våtdräkter ute då både jag och johanna upplevde visst obehag med andningen de första 500 metrarna. Kanske slipat liite på tekniken även om jag tvivlar på att det skulle blivit bättre tid för min del iallafall men simmat mer än de 5 pass vi gjort. Känns mest skönt att ha gjort bort detta moment då jag är tveksam att jag nånsin kommer att göra om det och nu få fokusera på något som jag ser fram emot, Lidingöloppet!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar