torsdag 28 juni 2012

Lite slitna efter Vättern...

I söndags var det dags för det första passet efter Vättern. Det blev löpning på varsitt håll, Camilla drog runt Mobacken & jag körde uppe på Vitberget. Innan passet var jag mest oroad över mitt knä, men efter passet så var oron främst över konditionen, andfåddhet var enorm!

I tisdags hade vi tänkt hoppa i plurret & simma lite, men på grund av lite missar i beställning av våtdräkter, osäkerhet kring storlek på våtdräkt & beställning av ytterligare våtdräkter beslutade vi oss att ta en löprunda istället! Naturligtvis öste regnet ner när vi kom upp på Vitberget! Och för er som inte vet så är vi naturligtvis gjorda av socker så vi satt typ kvar i bilen i 1 timme innan vi tog mod till oss och begav oss ut i terrängen! Det skulle visa sig bli ett helt perfekt pass i duggregnet, förutom att det känns att det är längesen man hade någon kontinuitet i löpträningen!

Ikväll var tanken löpning igen, men då Camilla blivit rosslig i halsen så återstår det att se om jag lyckas motivera mig ut på en runda eller inte!?


Vy 1 inifrån bilen...
Vy 2 inifrån bilen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar