torsdag 24 maj 2012

Jobbigt värre...

Inledde gårdagen med att stiga upp klockan 6 och bege sig ner till gymmet på Scandic. Där blev det 25 minuter på löpbandet innan det var dags för en stadig hotellfrukost och utbildning hela dagen.

Efter att ha suttit på utbildning hela dagen och sen i bussen hem, så blev jag rätt sugen på att ta lite luft på kvällskvisten i det fina vädret. Så vid niotiden begav jag & Joel oss ut. Denna löptur kan jag lova var den jobbigaste löpturen på flera år. Trots att passet som sådant var min idé, så blev jag medlurad på ett pass över stock & sten, kalhygge & myr, uppförsbacke på uppförsbacke och sist men inte minst ett ryck i sista backen! Trots att jag både var riktigt andfådd & slut så känns det riktigt härligt att ha lyckats genomföra det! Bara att fortsätta i samma anda, så kanske Lidingöloppet kommer kännas mer som en dans, haha!




Cykeln har nu fått vila sen i helgen, så nu är det dags att avsluta kvällen med ett cykelpass i det fina vädret!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar