fredag 6 april 2012

Comeback!

Äntligen långledigt och solsken så långt ögat kan nå. Efter att ha hört från en kollega att skidspåren fortfarande håller så blev det ju ett måste en sån här dag att fixa upp skidorna. Helt rengjorda har dom nu stått sen Öppet spår och det har varit rätt skönt att träna nånting annat än längd. Med tempen kring nollan blev det lite glidvalla och klister. Väl uppe på vitberget så insåg jag rätt fort att jag lika gärna kunde åkt utan nått för det var nalta bakhalt. Krånglade mig runt milspåret halv njutandes, halv frustrerad. Stundvis var det väldigt lockande att sätta mig i snödrivan istället och sola. 



Efter skidåkning och en lätt cykeltur med Lilla har jag kommit upp i 15900 steg idag. Kommer nog knappt bli så mycket mer då främsta fokus i eftermiddag blir grillning med fint sällskap på Sunnanå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar